De som händer i skolan..

Jag får många frågor om saker som händer i skolan så nu har ni chansen att fråga om fler saker som händer i skolan !
Om kärlek? Vänskap? Lärare? Äldre elever? Bråk? rasterna? Mobbning?

Fråga helt anonymt!
Och slipp gå ovetande om något du kan få svar på ! :)
 
Kram
 


alice

Hur långt får lärare gå? Asså jag har en lärare på min skola som är typ dum i huvudet.. Jag typ frågade om hjälp. Och då typ kom
Hon med ett drygt svar och då sa jag typ att jag inte fatta och då kalla hon mig trög. Hon har liksom något emot mig, men asså jag menar lärare ska väl finnas till för att hjälpa? Elr?

2013-05-05 / 14:57:29
Anonym

jag vill gärna vara den där tjejen i klassen som sprider glädje och jag vill att alla ska få ett leende på läpparna när dom ser mig. hur ska jag gå till väga?

2013-05-17 / 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback