Va dig själv!

Tänkte svara på frågor jag fick innan jag hade uppehåll här i bloggen !

Fråga : jag vill gärna vara den där tjejen i klassen som sprider glädje och jag vill att alla ska få ett leende på läpparna när dom ser mig. hur ska jag gå till väga?


Svar: Ett leende ser alla, en glad tjej som sprider glädje får alla att reagera. Du ska bara va dig själv.
Du ska inte sträva efter att sprida glädje, bara du känner dig trygg i dig själv så kommer folk märka de på ditt kroppspråk & automatiskt blir du en glad & härlig tjej .
Är du bitter .. med dålig hållning & går o surar då kommer ingen se dig, eller dom kommer inte se dig som en glädjespridare. Bemöt folk med positivitet & glädje. Sträck lite extra på dig.. och le .. du kommer märka skillnad :) Hoppas du som fråga detta ser detta & kikar in här nån gång :)

Lycka tilL!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback