Min MENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Fråga: superbra blogg ni har.

jag är en fjortonårig tjej som inte har fått min mens än, alla tjejer i min klass har fått det och jag låtsas att jag också fått det, när kommer min mens? :(
jag har börjat fått väldigt mycket flytningar på senaste tiden, varje dag efer skolan så har jag i trosorna, det här låter konstigt men jag vill ha min mens!!
 

Svar: Åhhhh tack så jätte mycket, va kul att du tycker det ! :)
 
Den här frågan kan jag verkligen svara på! Jag känner igen mig så mycket i den här frågan så det var kanon att den kom! Jag var exakt i din situation faktiskt , jag var 14 år gammal vårterminen innan jag skulle börja i 9:an ! Jag hade inte fått min mens .. och jag var skit nere för det.
Jag förstår precis hur du känner , men för att lätta upp stämningen så är jag otroligt tacksam för att jag fick den ganska sent .. så jag ångrar att jag gick och oroade mig över att jag aldrig skulle få den.
Men svar på din fråga.. Det är verkligen svårt att svara på när din mens kommer, men det känns verkligen som att den är påväg. Du säger att du fått mycket flytningar .. det känns som ett bra tecken.
Jag var inte alls beredd på när jag skulle få det, det var som typ ett brunt sträck i trosan.. och sen kom det mer o mer. Jag var överlycklig! Jag tror det kommer komma snart för dig. Men något jag vill är att du inte ska bry dig om alla andra, du vet faktiskt inte exakt vilka som fått mens. Tonåringar är rätt bra på att ljuga så att allt ska låta så bra , men så är inte alltid fallet. Va stolt för att du inte fått det, du kommer ha det en gång i månaden tills du är ca 50 + . Så det finns ingen mening att få det tidigt. Men som sagt jag förstår att du tänker på det ! Men det finns tyvärr inget man kan göra för att skynda på det..
Men jag får känslan av att den inte är långt borta :)
 
Hoppas du tyckte svaret var bra ! Skriv gärna tillbaka när du fått mens ! Så får vi se vad du har för tankar då :)
 
Kram på dig !


Anonym

taack för att ni svarade, ja jag kommer att skicka en kommentarn är jag får den :D

2013-04-20 / 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback