Bisexuell

Fråga: Min tjejkompis brukar typ stirra ganska mycket på min kropp när vi duschar efter träningar, och vi båda är bi så. Men borde jag typ ta illa upp på något sätt?
 
Svar: hum.. spännande. Den känslan när jag läser detta är .. jag undrar vad det var för blick hon ger dig.. hur ser hennes ansiktsuttryck ut ? Blickar kan tolkas på många olika sätt. Jag har varit med om att vissa tjejer glor på ens kropp och man undrar vad som är felet . Oftast så är det tvärtom, de ligger avundsjuka i dom blickarna. Men i den här texten du skriver känner jag något annat, för det första. Du ska absolut inte ta illa upp. Det är en sak som är säker. Har du märkt av att hon tittar på dig på ett speciellt sätt utanför duschen? Kan det vara så att hon är lite attraherad av dig? Känner du någon attraktion? Du säger att båda är bi.
Är det så att det kanske finns någonting mellan er .. och hon försöker framföra det genom att ge dig blickar för att flörta lite ?
Om det är på detta sättet , och du känner att du är lite nyfiken på henne .. så kanske det är början på nåt?
Men känns det jobbigt för dig eller du känner dig påhoppad på något sätt, så är det bästa att bara fråga rakt ut . Vad är det du stirrar på? Och berätta hur du känner. Eller så sträcker du på dig med stolthet & förstår att hon kollar för att hon är lite avundsjuk på hur du ser ut !
För blickar är jobbiga... Berätta gärna mer , så kanske vi kan utveckla detta lite mer ! Och berätta gärna hur det går med detta !
 
Ser man det bästa ur situationen så kanske det blir såhär.......

 
Hihi .. rätt mysigt kanske ?
 
 


Anonym

Asså om hon märker att jag kollar så blir hon typ generad lite, men jag kan tycka de blir lite jobbigt ibland. För jag tycker inte att min kropp är så fin, för små bröst osv. haha ja de ser ganska mysigt ut på bilden (a) men skulle inte vilja att det skulle bli något mellan oss ändå.

Svar: Jag förstår helt, men ta det absolut inte negativt ! Du ska försöka tycka om din kropp! försök se dina bröst som en del av dig ! Då är dom ju jätte fina :) kram
sexkrlek.blogg.se

2013-04-20 / 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback